Nagios Support vanuit Nederland
Conclusion Xforce kan vanuit Nederland uw Nagios subscriptie(s) uitbreiden met extra Remote en/of Onsite support.
Remote Nagios Support vanuit Nederland - Altijd verzekerd van support
Type | Omschrijving | Prijs per 12 maanden (*) |
HDSUP | Nederlandse Helpdesk: recht op 1e lijns support bij calamiteiten; 2e en 3e lijns support en overige consultancy tegen uurtarief van € 110,- | € 1.000,- |
Type | Omschrijving | Prijs per 12 maanden (**) |
HDSUP+ | Nederlands Helpdesk+: recht op 1e, 2e en 3e lijns support bij calamiteiten; inclusief één Nagios licentie; maximaal 10 calls per 12 maanden; maximaal 2 uur per call; overige support en consultancy tegen uurtarief van € 100,- | € 1.500,- |
(*) Prijs per 12 maanden.
(**) Prijs per 12 maanden, inclusief één Nagios licentie, tarief opbouw is tarief Remote Support type HDSUP € 1.000,- vermeerderd met € 500,- per Nagios licentie. Per Nagios licentie 10 calls van maximaal 2 uur per call.
(**) Uitbreiding Remote support op extra Nagios licenties tegen € 500,- meerprijs per Nagios licentie.
Onsite Nagios Support vanuit Nederland - Altijd verzekerd van support
Type | Omschrijving | Prijs per 12 maanden (****) |
ONSUP02 | Onsite Support: 2 dagen onsite consultancy per 12 maanden | € 1.760,- |
ONSUP04 | Onsite Support: 4 dagen onsite consultancy per 12 maanden | € 3.360,- |
ONSUP06 | Onsite Support: 6 dagen onsite consultancy per 12 maanden | € 4.800,- |
ONSUP12 | Onsite Support: 12 dagen onsite consultancy per 12 maanden | € 9.120,- |
(****) Prijs per 12 maanden.
Tarieven
Uurtarief zonder Remote support subscriptie: € 120,-.
Alle uurtarieven zijn gebaseerd op werkzaamheden binnen kantoortijden van maandag tot en met vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Indien er werkzaamheden worden uitgevoerd buiten deze tijden, gelden de volgende opslagpercentages:
- Uurtarief ad 150% buiten kantoortijden;
- Uurtarief ad 200% op zaterdag/zondag;
- Uurtarief ad 300% op erkende feestdagen.
Prijswijzigingen en fouten voorbehouden. Alle prijzen zijn exclusief BTW.
De Remote Support en Onsite Support tarieven zijn alleen van toepassing als Conclusion Xforce de implementatie of inventarisatie van de Nagios omgevingen heeft uitgevoerd.